Please pick only 1 post size.
why would i be excited to see you it’s not like i miss u or anything

Pffttt yeah right? Like, it’s not like I totally miss your face and shit

Nah

So who’s excited to see me? If the answer isn’t all of you I’ll be disappointed

The only reason I haven’t cut my hair is because it looks badass up in a ponytail. That is literally the only reason

I’m really tired so I’m gonna pack and head to bed.

Night nerds

pewcat:

mobsterqueen:

pewcat:

mobsterqueen:

I was gonna draw Nimmons but christ I’m tired…

nim nim nim nim nim

That’s the sound North makes when he nibbles on Simmons’ neck and he just goes beet red like “noRTH PLS”

iT’S SO CUTE

North treats Simmons like he’s a prince and Simmons is just so asdfghy all the time 

pewcat:

mobsterqueen:

I was gonna draw Nimmons but christ I’m tired…

nim nim nim nim nim

That’s the sound North makes when he nibbles on Simmons’ neck and he just goes beet red like “noRTH PLS”

I was gonna draw Nimmons but christ I’m tired…

I love you too, Senpai.

omfg everyone keeps calling me senpai and I just????

??!?!?!?

Anonymous whispered: all of your siblings in the stab fam all of them

I love them all so much

I just

crey

Anonymous whispered: the-meta

Freckles shake

2 3 4 5 6 7